Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

İzmit’te 22 yaşındaki genç kendini astı!

İzmit’in Akmeşe bölgesindeki at çiftliğinde 22 yaşındaki bir genç kendini asarak intihar etti.

İzmit’in Akmeşe bölgesindeki at çiftliğinde 22 yaşındaki bir genç kendini

İzmit’in Akmeşe Mahallesi Sultaniye Köyü’nde bugün meydana gelen olayda 22 yaşındaki bir genç kendini asarak intihar etti. Bilgilere göre, genç adamın cesedi çiftlikte görev yapmakta olan personeller tarafından fark edilirken durum, jandarma ve sağlık ekiplerine bildirdi. Bunun üzerine jandarma ve sağlık ekipleri bölgeye ekip sevk ederken genç adamın neden intihar ettiği ise bilinmiyor. 22 yaşındaki gencin vefatı köyü yasa boğarken ölümünün yapılacak olan incelemelerden sonra netlik kazanacağı belirtildi.

 

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kocaeli'de çamaşırhanede çalışanlar arasında çıkan ve 1 kişinin hayatını kaybettiği
Sıradaki Haber Çamaşırhanede 1 kişinin hayatını kaybettiği kavgayla ilgili ilk duruşma yapıldı: 1 sanık tahliye edildi