Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Osmangazi’den Ankara yönüne gidecekler dikkat! Bağlantı kolu kapatılıyor

Kocaeli Valiliği, TEM Otoyolu’nda devam eden üstyapı yenileme çalışmaları nedeniyle Osmangazi Köprüsü’nden gelerek Ankara yönüne bağlanan Muallimköy Kavşağı Kol-4 bağlantısının geçici olarak trafiğe kapatılacağını duyurdu.

Kocaeli Valiliği, TEM Otoyolu’nda devam eden üstyapı yenileme çalışmaları nedeniyle

Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen, Gebze Kavşağı ile İzmit Kavşağı arasındaki TEM Otoyolu ve bağlantı yollarını kapsayan üstyapı iyileştirme ve büyük onarım çalışmaları sürüyor.

Çalışmalar kapsamında TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı ile Doğu Hereke Kavşağı arasındaki kesimde yol yenileme çalışmaları gerçekleştirilecek.

31 TEMMUZ’A KADAR KAPALI KALACAK

Valilikten yapılan açıklamaya göre, Osmangazi Köprüsü istikametinden gelerek TEM Otoyolu’nun Ankara yönüne bağlanan Muallimköy Kavşağı Kol-4 (Dilovası-Ankara ayrım kolu), 22 Haziran 2026 ile 31 Temmuz 2026 tarihleri arasında araç trafiğine kapatılacak.

Söz konusu güzergâhı kullanacak sürücülerin alternatif yolları tercih etmeleri ve trafik yönlendirmelerini takip etmeleri istendi.

SÜRÜCÜLERE UYARI

Yetkililer, çalışma süresince gerekli tüm emniyet tedbirlerinin alınacağını ve onaylı trafik projesine uygun şekilde işaretleme yapılacağını belirtti.

Açıklamada, sürücülerin can ve mal güvenliği açısından yol üzerindeki trafik işaret ve işaretçilerine titizlikle uymalarının önem taşıdığı vurgulandı.