Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Özel İzmit Konak Hastanesi şikayetlere konu oluyor!

Özel İzmit Konak Hastanesi’nden son günlerde pek çok şikayet gelmeye başladı. Vatandaşların en büyük sıkıntısı personelin saygısızlığı.

Özel İzmit Konak Hastanesi’nden son günlerde pek çok şikayet gelmeye

Kocaeli’nin köklü hastanelerinden olan Konak Hastaneleri’nde bir süre önce tecrübeli kadro yollarını ayırdı. Gölcük, Gebze ve Sakarya hastaneleri Medar adıyla yola devam etme kararı aldı. Ayrılık sürecinden itibaren Özel İzmit Konak Hastanesi’nden pek çok şikayet gelmeye başladı. İnternet üzerinden vatandaş şikayetlerini yayınlayan Şikayet Var sitesinde Özel İzmit Konak Hastanesi olumsuzluklarla öne çıkıyor.

Hastane hakkında gelen son şikayetler şöyle;

1 – Annemi 11.26.2020 tarihinde araştırmadan acilen ruh sağlığı hastalıkları bölümü Dr… A**d**y** götürmek zorunda kaldım. İlgisiz ve de tavırlı bir davranışı çok rahatsız ediciydi. Verdiği hap tedavisi sürecinde annem yemekten içmekten kesilerek çok olumsuz sonuçlar aldık. Bugün gidip fikrini almak istedik malumumuz Korona’dan dolayı hastanelerde fazla zaman geçirmeyin denmesine rağmen mesai saati içinde olmasına rağmen 15. Dakika kapısında çay içme lüksünü bekledik. Geldiğinde rica ederek fikrine ihtiyacımızın olduğunu açıklamama rağmen tavırlı ve de saygısızca 74 yaşındaki yanımda anneme çare aramak için gitmemize rağmen aldığımız cevap ( bünye meselesi bir şey diyemem ) bir Özel İzmitKonak Hastanesi’ne bu şekil ilgi sevgi saygı nezaket olmayan a**d**y**bölümünüzün özelliğini yüzünüze bilgilerinize tavrınıza saygınıza yakıştırın.

ÖZEL İZMİT KONAK HASTANESİ MÜŞTERİ KAYBETTİ

2- Bugün İzmit Konak Hastanesinde Fizik Tedavi için randevu almıştım. Özel sağlık sigortam vasıtasıyla kayıtlarımı tamamladım ve Dr… T**A*** ile görüşmemi gerçekleştirdim. Görüşmede şikayetlerimi sıraladıktan sonra kas ağrısı teşhisi konularak inanılmaz bir hızda ( girmem ile çıkmam bir oldu) odasından çıktım. Yaklaşık 1 aydan bu Yana sürekli boyun ağrısı ve buna bağlı baş ağrısı şikayetim mevcut. MR için kendisinden ricada bulundum. MR bölümüne indiğimde asıl hastanenin üzerinde durmasını rica edeceğim saygısız ve alakasız bir davranış ile karşılaştım. Hayatımda çok seyrek olarak kendi sağlığım için hastaneye giderim. İnanın son gitmiş olduğum Kocaeli Devlet Hastanesi, yaklaşık 1 sene önce dahi, bile böyle bir davranış göstermemekte.

MR kayıt bürosuna oturtulan bayanların gelen hastalara ve şahsıma göstermiş olduğu saygısız ve lakayıt davranış anlatılamaz. Bu tüm hastanenin maalesef güzelliklerini bir anda yıkıyor. İnanın bu hastanenin gelecek zamanda neden kaybedeceğini gözler önüne sermekte. MR için randevu istediğimde ismini burada belirtmek istemediğim bir hanımefendi saat 1:45’de verebileceğini ve şahsımın çalışmasından dolayı gelemeyeceğimi belirtmem üzerine ” siz bilirsiniz” gibi bir cevap vermesi hastanenin hasta müşterilerine verdiği değeri göstermekte. Acaba bu şekilde bir davranış gelen müşterilerin kaçmasına ve bunun yanında hastanenin bu platformdan kötü algılanmasına yol açmaz mı?
Sonuçta ne oldu? Özel bir hastane muayene ücretini aldı ama MR bedelini tahsil edemedi. Bunun yanında müşteri kaybetti.
Unutmayalım ki müşteri ilişkileri ön masa personelinize verebileceğiniz en değerli reklamdır. Benden kalır not aldınız.

DOKTORUN SAYGISIZLIĞI ŞAŞIRTTI

3 – 18 Eylül’de annem için gastroenteroloji bölümünden mide rahatsızlığı şikayeti sebebi ile randevu alıp Dr… M** ö** ile görüşmeye gittik. Annem midesi ile ilgili şikayetini doktora ilettikten sonra doktorun tek yaptığı psikiyatriste yönlendirmek oldu.

Biz ısrarla mide sorunu için ilaç veya herhangi bir tedavi yöntemi olup olmadığını sordukça bize kabaca ilaç var da kendime mi saklıyorum ne yapayım, gidip laboratuvar da ilaç mı üreteyim gibi cevaplarla sinirlerimizi bozdu. Devlet hastanesinde ki doktorlar bile hastalara gayet nezih ve kibar davranırken özel bir hastanenin doktoru böyle saygısızlığı bizi hem şaşırttı hem üzdü.

ÇOK BOZULDUM, ÇOK ÜZÜLDÜM

Genel cerrahi bölümüne randevu almak için müşteri hizmetlerini aradım. Görüştüğüm kisi ters ters aldı randevumu. Daha önce bir muayene için size gelmiş miyim diye sorduğumda, aldım iste kaydınızı hanımefendi randevunuzu yazdım diyerek beni tersledi. Gideceğiz bakalım ama yapılan doktor yorumları da ic açıcı değil. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bir doktoruna gideceğim Özel İzmitKonak Hastanesi’nin. Böyle üslup olmaz. Ben sana kibarca güler yüzle telefon acıyorum kusura bakma ama nasıl böyle çalıştığın kurumu arayan müşterinle hastanla azarlayarak konuşuyorsun! Esim avukat sırf bunun için uğraşırım şikayetçi olurum. Acil tarafıma dönüş yapılsın gerekli aksiyon alındığına dair ve temsilciler yönetimce eğitime tabi tutulsun. Hayatımda bir banko arkasında kasa arkasında manav arkasında, konumu pozisyonu kim olursa olsun. Kimseyi aşağılamadım. Her zaman güler yüzlü yaklaştım. Aşağılamak benim tarzım değildir. Çok bozuldum ve üzüldüm bu tavra. İstemiyorsa çalışmasın böyle üslup olmaz.