Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Atakent Cihan Hastanesi’nde covid testi mağdur etti!

İzmit Atakent Cihan Hastanesi’nde 250 TL karşılığında covid 19 testi yaptıran bir vatandaş mağdur oldu. 6 saatte test sonucu alacağı iletilen vatandaş sonuç zamanında çıkmadığı için yurtdışı uçuşunu kaçırdı, binlerce liralık bileti yandı.

İzmit Atakent Cihan Hastanesi’nde

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Darıca İlçe Başkanı Gökhan Aktaş, Darıca Belediyesi'nde Ak Parti torpiliyle işe alınan isimleri tek tek açıkladı.Bir süre önce el değiştiren Kocaeli’nin köklü hastanelerinden Atakent Cihan Hastanesi’nden şikayet var. İzmit Atakent Cihan Hastanesi’nde 250 TL karşılığında covid 19 testi yaptıran Furkan isimli bir vatandaş mağdur oldu. 6 saatte test sonucu alacağı iletilen vatandaş sonuç zamanında çıkmadığı için yurtdışı uçuşunu kaçırdı, binlerce liralık bileti yandı. İnternet üzerinde yaşadıklarını paylaşan vatandaşa hastane yönetimi de cevap verdi.

YURTDIŞI UÇUŞUNU KAÇIRDI

Furkan isimli vatandaşın Atakent Cihan Hastanesi’yle ilgili şikayetinde şu ifadeler yer aldı: “Yurt dışı uçuşum olduğu ve Covid riskim olabileceği için gece 12:20 ‘de cihan Hastanesi’ne giderek test yaptırmak istedim ve durumu belirttim. Sorun olmayacağını, testlerinin 6 saat sonra sisteme yükleneceğinin sözünü kesin bir şekilde vermelerine istinaden 250 TL karşılığında testimi yaptırdım. Uçağıma yetişebilmem için bu benim için çok önemliydi ve altını çizerek belirttim. Sabah 8.30 ‘da kontrol ettiğimde hala ne E-devlet ne de sistemde yoktu ve kendilerini aradım. Bana sorun olduğunu ve sistemde test sonucumun görünmediğini sizi birazdan arayacağız şeklinde bilgi verildi fakat ‘uçağımı kaçıracağım hemen bilgi almam lazım’ dedim.

TELEFONU YÜZÜNE KAPATTILAR

Bilgi gelmedi ve ben uçağımı yani yurt dışı uçuşumu kaçırdım ve uçağa alınmadım! Orada çalışan bir insana aktarıldım ve para iademi talep ettim çok mağdur olduğumu belirttim fakat bana sakin olun paranızı da hastaneden talep edersiniz benden değil diyerek telefonu benim yüzüme kapattı! Evet bir hastane hastasını bu kadar mağdur ederek bir de üstüne üstlük böyle bir durumda bırakın yardım etmeyi anlayışlı olmayı telefonu benim yüzüne kapattı! Sayın hastalar sözlerimi dikkate alınız ben bu sabah uçağıma alınmadım bu hastane yüzünden ve üstüne bu şekilde çok ağır ve saygısızca bir şekilde azarlanarak yüzüme telefon kapatıldı! Tüm kayıtlar dinlenebilir. Tek bir kötü kelime etmeden azarlanarak rezil edildim.

ATAKENT CİHAN HASTANESİ’NDEN CEVAP

Belirtmiş olduğum şikayet ile ilgili onca mağduriyetten sonra bir de üstüne hastane bana güvenmeyerek benden bilet talep edilmiştir. Zamanında alamadığım sonucum ve karşılaştığım saygısız üslup üzerine bir de yalancı konumuna düşüren bu hastane hakkında sabım basta olmak üzere tüm yasal mercilere şikayetler iletilecek ve yasal süreç başlatılacaktır.” Söz konusu şikayet sonrasında Atakent Cihan Hastanesi’nden kısa bir cevap geldi. Hastane cevabında şu ifadeler yer aldı: “Merhaba Furkan bey, Hastanemiz hakkında iletmiş olduğunuz şikayetiniz değerlendirilmiş, çalışanımızla ilgili memnuniyetsizliğiniz ilgili müdürümüze iletilmiş olup gerekli işlemler başlatılmıştır. Covid sonucunuz çalışılmış olup sağlık bakanlığı hsys sisteminde tüm hastanelerce yaşanılan sorun nedeni ile sonucunuz sisteme yansıtılamamıştır. Sizler de aranılarak bilgilendirme yapılmıştır. Tarafınızdan istenilen belgeler doğrultusunda iade işlemleriniz gerçekleştirilecektir. Sağlıklı günler dileriz.”

CİMER’E DE ŞİKAYET ETTİ

Hastanenin cevabı sonrasında yasal yollara başvuracağını tekrar eden Furkan isimli vatandaş şu ifadeleri kullandı: “Hastane tamamen kendi yaratmış olduğu soruna müşteriyi mağdur etmektedir. Biletimin sorulmasının sebebi nedir? Sizin yüzünüzden kaçırdığım uçağın masrafını mi karşılayacaksınız dediğimde ise tabii ki hayır yanıtı alınmıştır. Hastane söz verdiği saatler içerisinde parayı peşin almasına rağmen hizmeti sağlayamamış üzerine bir de sağlanamayan hizmetin mağduriyetini gidermek yerine benden kanıt talep etmektedir. Kanıt yeterince ortadadır ve ses kayıtları, sonucun sağlanamadığı zaten tarafınızca da bilinmektedir fakat buna rağmen çok komik ve küçük düşürücü bir tavrı çözüm olarak nitelendirmektedir. Tarafınız ile ilgili CİMER, sabım ve hasta hakları kuruluşlarına şikayet dilekçeleri iletilmiştir. Aynı zamanda ses kayıtları talep edilerek konu avukatımız aracılığı ile yasal mecralara da taşınacaktır. İyi günler.”