Asya Tur’un Adem adlı yolcusu, “19/10/2029 23:15 Bursa İzmir39 numaralı yolcusuyum İzmir’e vardığımızda valizimin arabada olmadığını gördüm ve benim itiraz ve tartışmalarım ile valizimin yeri bulunmaya çalışıldı. Özrü kabahatinden beter olan şoför muavin bekleyemeyiz firmayı arayın denilerek İzmir otogarından hareket ettiler bir daha tövbe Efe Tur ile yolculuk yapmaya” dedi.
VALİZİNİ BULAMADI
Yine benzer bir olay Bursa’dan Sakar’yaya giden bir yolcunun başına geldi. Emine adlı yolcu başından geçenleri şöyle anlattı: “17/10/2020 cumartesi günü saat 05.00’de Bursa terminalinden Sakarya’ya gitmek için Efe Tur firmasına ait 41 ** 283 otobüsüne bindim. Bir kabin boy siyah valiz ve iki tane büyük beyaz poşette eşya verdim bagaja. Muavin koltuk numaramı sordu fakat bagaj fişimi vermedi. Saat 7.50 gibi Sakarya terminalinde indiğimde siyah kabin boy valizimin olmadığını gördüm.
“ZARARIM KARŞILANSIN”
Muavinin uzattığı valiz benim valizim değildi. Bundan dolayı Efe Tur firmasının danışmasına gidip durumu izah ettim. Müşteri hizmetlerinden halkla ilişkiler bölümünde E*** hanıma şikayet dilekçemi bıraktım. İş ve işleyiş olarak aynı otobüsteki yolcuları aramaya başladıklarını söylediler. Fakat bir şeye ulaşılmadı. Valizimin bulunması için ekstra işlem yapılmasını ve bulunmazsa zararımın karşılanmasını istiyorum.”
VALİZ FİŞİ VERMEK ÇOK MU ZOR?
Valiz fişini ihmal eden personellerin hatalarından dolayı yaşanan bu durum için Efe Tur iki yolcuya da dönüş yaparak, “Gerekli işlemler gerçekleştirilerek tarafınıza ulaşım sağlanmıştır.” cevabını verdi.