Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Faruk Güllüoğlu İzmit merkez açılıyor!

Türkiye’nin en büyük baklava markalarından biri olan Faruk Güllüoğlu İzmit Merkez Şubesi’ni açıyor. Faruk Güllüoğlu İzmit Merkez Şubesi Ulugazi İlkokulu yanında.

Türkiye’nin en büyük baklava

Türkiye’nin en büyük baklava markalarından biri olan Faruk Güllüoğlu İzmit Şubesi’ni açıyor. Bir süre önce Yahya Kaptan’da İzmit’teki ilk şubesini açan Faruk Güllüoğlu ikinci şubesini kent merkezinde, Yürüyüş Yolu’nda açıyor. Ulugazi İlkokulu yanında açılacak olan Faruk Güllüoğlu İzmit Merkez Şubesi için çalışmalar başladı. Yılbaşında İzmit Yahyakap’tan Sporium karşısında açılan Faruk Güllüoğlu’nun ikinci şubesinin temmuz ayı içerisinde hizmete girmesi bekleniyor.

Faruk Güllüoğlu tarihçesi

1871

Güllü Çelebi tarafından ilk baklava üretimi Gaziantep’te gerçekleştirilmiştir.

1949

Güllü Çelebi’nin torunlarından Mustafa Güllü, bu nadide tatlıyı, önce İstanbul’a sonra tüm dünyaya tanıtma azmiyle 1949 yılında İstanbul’da ilk dükkanı açtı.

1993

Güllüoğlu baklavalarına gelen yoğun talep üzerine Güllüoğlu markası yurtdışına taşınmış, ilk imalat ve satış yerini Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de açmıştır. Böylelikle Güllüoğlu’nda nesillerdir devam eden baklava geleneği gerçek bir lezzet imparatorluğuna dönüştü. Güllüoğlu bugün, geleneksel baklava ve çeşitlerini en iyi lezzet ve kalitede sunan köklerine bağlı ancak bir o kadar da çağdaş bir marka.

1994

İstanbul’da Karaköy sonrası ilk tesis Bakırköy’de kurmuştur.

2000

Tescil işlemleri sonrası Türk Patent Enstitüsü tarafından resmen marka tescili yapılmıştır.

2001

Pazarlama ve satış ağını gittikçe büyüten marka, çalışmalarını 6.000 m² kapalı alana sahip olan, modern ve hijyenik koşullar altında üretim yapan Merter’deki tesislerine taşımıştır.

2005

Superbrands (en iyi marka) ödülüne layık görülmüştür.

2006

Yıllardır vitrinlerinde bulundurduğu ürünlerin haricinde kardeş ürünler de denilebilecek lezzetlerin de üretimine başlayan firma; helva, reçel ve lokum grubu ürünlerini Lalin markası altında piyasaya sunmuştur.

2009

Yurtdışındaki faaliyetlerine kesintisiz olarak devam eden firma; Başta Avrupa, Japonya, Birleşik Arap Emirlikleri, Rusya, Ukrayna ve ABD olmak üzere 30 ülkeye baklava ve Lalin Grubu ürünleri ihraç etmektedir.

2010

Mart ayında mağazacılık konseptini dünya trendlerine göre değiştirerek yeni yüzü ve yeni mağazacılık markalarıyla hizmet vermeye başlamıştır.

2012

Franchise sistemine girerek büyüme yoluna gitmiştir. Dünya trendlerine uygun hareket ederek kurdukları baklavacılık konseptinin dışında; Cafe&Restaurant konseptini de kapsayacak 4 tipte franchise vermeye başlamıştır. Superbrands (en iyi marka) ödülüne layık görülmüştür.

2014

Türkiye’de 9’u kendi mağazası ve 43’ü franchise olmak üzere toplam 52 mağazalık büyüklüğe erişmiştir. Superbrands (en iyi marka) ödülüne layık görülmüştür.

2016

Türkiye’de kendi mağazaları dışında 50’yi aşkın franchise mağazası bulunmaktadır. Yurtdışı hedefi öncelikle faaliyet gösterdiği Azerbaycan ve Kıbrıs’taki operasyonlarını, sonrasında ise Avrupa ve Ortadoğu’dan gelen talepler doğrultusunda “Yurtdışı Master Franchise Sistemi” ile devam etmektir. Mart ayında Kıbrıs Lefkoşa’daki mağazasını da hizmete açarak yurtdışı büyümesine devam etmiştir.

2018

Büyükçekmece Güzelce’de 6 bin 500 metrekarelik alana kurulu yeni üretim tesisi açılmış. 71 mağazaya ulaşılmıştır.