Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Kocaeli Köfteci Yusuf’tan kıl çıktı!

Kocaeli’de yer alan Köfteci Yusuf’tan kıl çıktı. Firma çalışanı söz konusu kılın fabrikadan gelmiş olacağını öne sürdü. Şikayet sonrasında firma genel merkezi ise tatlı ikramında bulunmak istedi.

Kocaeli’de yer alan Köfteci

CHP Kocaeli İl Başkanı Harun Yıldızlı partisinin danışma kurulu toplantılarına başlama kararı aldıklarını duyurdu. Yıldızlı kurulların 2 ay içerisinde tamamlanacağını ifade etti.Kocaeli’nin İzmit ilçesinde D-100 Karayolu üzerinde uzun bir süre önce faaliyet vermeye başlayan Köfteci Yusuf’ta zamanla kalitenin düştüğü iddia ediliyor. Söz konusu şubeden memnun olmayan vatandaşlar hem dostları ile sürekli bu mekandaki olumsuzlukları konuşuyor hem de zaman zaman yaşananları sosyal medya paylaşım sitelerinde yayınlayarak geniş bir kesimin sorunlardan haberdar olmasını sağlıyor. Konuşulan son sorun yemeklerdeki hijyen. İddialara göre Kocaeli’de yer alan Köfteci Yusuf’tan kıl çıktı.

KÖFTECİ YUSUF KOCAELİ D-100 ŞUBESİ

Köftesinden kıl çıkan Melike isimli şahıs şu ifadeleri kullandı: “Köfteci Yusuf Kocaeli D-100 üzerindeki şubesinde yediğimiz köfteden hayvan kılı olmadığı bariz bir saç çıktı. Görevliler daha bakmadan hayvan kılı dediler. Bir arkadaş hemen köfteyi aldı ve gitti. Peşinden beyaz gömlekli biri geldi ve köfteler fabrikadan geliyor fabrikadan kaynaklı oradan gelmiştir bu dedi. Bizim yemek yemeye devam etmemizi bekledi. Biz tepki gösterince ‘Yemişsiniz zaten’ dedi. 4-5 köfte ancak yemiştik. Yediğimiz kadarını ödeyip kalktık. Keşke o salonun ortasında insanlara ne yediklerini bağırarak söyleseydik belki müşteriye ilgisizlik saygısızlık ne demek görürlerdi. Bir daha asla asla asla.”

GENEL MERKEZ İLGİLENDİ

Bir süre sonra Köfteci Yusuf’un kendisi ile irtibata geçtiğini belirten talihsiz kadın firmanın kendisine tatlı ikram etmek istediğini ancak bir daha söz konusu mekana gitmek istemediğini belirterek “Sonucu değiştirmeyecek olsa da ilgilenip özür dilediler. Tatlı ikram etmek istediler, lakin bir daha oraya gitmek istemiyoruz. Ama en azından konuyla ilgilenip personel davranışını değiştirirlerse en azından giden müşteriler adına durum düzelir. Teşekkürler” dedi.