Kocaeli Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği bölümünde koronavirüs tespit edildi. Fakültede yüz yüze eğitime ara verilerek uzaktan eğitime geçildi. Fakülte tarafından yapılan açıklamada “Bölümümüzde başta 1. sınıf 1. öğrenimde olmak üzere çeşitli korona vakaları görülmüştür. Bu konuda bölüm olarak gerekli tedbirler alınıyor.
BELİRTİ GÖSTEREN TEST YAPTIRSIN
Siz öğrencilerimizin de tedbirli davranmanızda, acil dezenfekte tedbirlerinizi almanızda fayda vardır. Neyse ki hafta sonu araya girmektedir. Bu kapsamda evlerinizden çıkmamanız, herhangi bir belirti göstermeniz durumunda test yaptırmanız çok önemlidir. Gelişmeler konusunda sizi bilgilendireceğiz.” ifadelerine yer verildi.
