Kocaeli’nin Başiskele ilçesindeki Yeniköy Merkez Mahallesi’nde yaşayan bir vatandaş sıcak havalardan bunaldığı için evine klima almak istedi ve firma ile iletişime geçti. Firmadan klimasını alan vatandaş, 3 Ağustos günü için montaj randevusu aldı fakat servis o gün randevuya gitmedi. Bununla da kalmayan servis, yaptığı işi de yarım yaptı, klimanın motor kısmına giden kabloları açıkta bıraktı.
Yeniköy’de yaşanan olay bir servisin müşteriye verdiği değeri gözler önüne serdi. Yeniköy Merkez Mahallesi’nde yaşayan bir vatandaş sıcak havadan bunaldığı için evine klima almak istedi ve bunun üzerine firma ile iletişime geçerek yer tespiti istedi, yer tespiti için gelen yetkili bayii işini yaptıktan sonra parasını aldı ve gitti.
ÖNCE MONTAJA GELMEDİ SONRA İŞİNİ YARIM YAPTI!
Başiskele’nin Yeniköy ilçesinde yaşayan aile, 28 Temmuz’da klimasını alıp firmadan montaj randevusu istedi. Firma tarafından 3 Ağustos gününe randevu alınmasına rağmen montaj için gelmedi. Servisle iletişime geçen vatandaş, servis personelinin alaycı konuşmasından rahatsız olması üzerinde durumu firmaya bildirdi ve bunun üzerine 5 Ağustos günü klima takıldı. Kocaeli’deki yetkili servisi klimayı takmasına rağmen kablolarını dışarıda bırakıp gitti. Evine gelen bir elektrik ustası ise yapılan iş nedeniyle servisi ima ederek; “Klima ikinci el mi?” sorusunu sordu.