Kocaelispor Taraftar Derneği Hodri Meydan’da yeni başkan Serhat Şimşek oldu. Şimşek görevi bu akşam Kerem Erman’dan devraldı. Şimşek yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: “Kocaelispor 16 yıl sonra Süper Lig’e çıktı. Genç ve dinamik kadromuzla, faal bir dernekle, her zaman Kocaelispor’un başarısı için tribünde olacağız. Yerimizi alacağız. Bunun için de yanımızda bulunan bütün dostlarımıza teşekkür ediyoruz. Bizimle beraber yürüyecek arkadaşlarımıza da teşekkür ediyoruz. Öncelikle faal bir dernek kurup, güçlü bir yönetimle takımımızı bu ligin gediklisi yapacağız. Herkese buradan teşekkürümü iletiyorum. Hep beraberiz inşallah camia olarak dostlarımızla.

