Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Otobüs firmasında corona önlemi yok!

Kocaeli’ye seyahat eden otobüs

Kocaeli’ye seyahat eden otobüs firması Metro’da geçtiğimiz gün istenmeyen görüntüler yaşandı. Batuhan isimli bir vatandaş Gebze’ye seyahat etmek isterken pek çok sorunla karşılaştı. Corona virüsü nedeniyle 2+1 sefer yapan otobüslerden bilet alan ve sosyal mesafeye dikkat eden tıka basa dolu otobüsle yolculuk yapmak zorunda kaldı. Paylaşılan fotoğraflarda otobüs içerisinde bulunan diğer yolcuların maskelerini çenelerine indirdiği, dar bir ortam olan otobüste virüs tedbirlerine dikkat edilmediği görüldü.

TEKLİ KOLTUKTAN KALDIRILDI

O vatandaşın şikayetinde şu ifadeler yer aldı: “Tarsus/ Gebze Saat 9:15’e bilet aldım. Aracım geldi fakat aracınızın arızalı olduğu için değiştirmeniz gerekli dendi ama yeni araca geçtiğimizde ne parasını verip aldığımız 4 numaralı koltuğa oturabildim ne tek oturmak gerekirken oturamadım. Araba hiçbir Covid-19 tedbirine uymuyor, benim ve diğer yolcuların hayatlarını tehlikeye atıyor. Bir husus daha var; muavinlere biletimdeki koltuğa oturmak istediğimi ve sağlık probleminin olduğunu söyledim fakat onlar yapacağım bir şey yok istiyorsanız binmeyebilirsiniz deyip yolladılar. Sizden ricam markanıza yakışır bir tavır alıp gerekeni yapmanızı arz ederim.”

Metro Turizm Pandemi Kurallarına Uymuyor

03.07.2020 tarihinde Aksaray’dan Karabük’e gece 03.30 arabasına eşimi yolcu ettim. Otobüs biletini alırken hes kodu sorulmadı. Arabadaki insanlar maske takmıyorlar muavin ve şoför 5 dakika takıyorsa 10 dakika takmıyor. Araç içerisinde sürekli insanlar yer değiştiriyor. Bu kadar duyarsız bir firma görmedim dönüş biletimizi de oradan almıştık direk olsun diye aradım pandemi süreci olduğundan iptal etmediler 100 liram onların olsun pandemi diye iptal yok ama araç içinde pandemiye dahil hiçbir şey yok. Dönüş için biletimi k**k**dan Ankara aktarmaya çevirdim. Hes kodu sorgulama araç temizliği çalışan duyarlılığı araç içi ateş ölçümü her tedbir alınmıştı. Bu günlerde insan sağlığını bu kadar hiçe çok yazık.

Metro Turizm Şikayetler Yazmayla Bitmez

Bugün Ordu’nun Ünye ilçesinden Ankara Polatlı’ya 61 *** 908 plakalı araçla seyahat ettim ve etmeye devam ediyorum. Yazıklar olsun ki daha yolum var. Ne bir müşteri memnuniyeti ne de bir başka saygı denen hiçbir şey yok. Üstelik giderken aracın klimaları arıza yaptı, o kadar uyarıya karşı muavin bir kalkıp ayağa baktı sonra otururdu, telefonuyla oynamaya devam etti. Çok kez ikaz etmemize rağmen 10 dakika sonra sağa ancak çekti arabayı, bizi 20 dakikadan fazla klima sıcak çalışırken götürdü.

Ben, annem ve 2 kardeşim ile seyahat ediyorduk, toplam 3 koltuk aldım ama muavin 4. koltuğu almamızı söyledi. Oysaki annem ve 2 kardeşim rahatlıkla sığıyorlardı, muavin ilk mola yerinde inince bizden koltuk parası olarak 70 lira bir para talep etti. Biz de el mecbur 50 lira olmaz mı dedik olur dedi 50 liramızı verdik elden, bilet diye bir şey dedi parayı öyle aldı. Yaptığımız yolculuktan memnun değil ve çok şiddetli şekilde şikayetçiyim. Verdiğim bilet ücretlerinin yarısını hatta tamamını geri istiyorum. Ekstradan da bizim klimalar arkada sıcak sıcak üflerken güneşin anlında, şoförün önündeki klima iyi bir şekilde üflüyordu biz arkada yandık onlar önde mis gibi gittiler. Otobüsün sefer saati Ünye’de 12:00’de kalktı. Bir daha Metro Turizmi asla tercih etmem.

Metro Turizm Muavinin Saygısızca Davranması

20.06.2020 tarihinde Lüleburgaz İstanbul Esenler otogarına bilet aldım. Araç otogarda olduğu halde yarım saat gecikmeli kalkış yaptı. İstanbul’a giriş yaptığımızda ise daha araçta yolcular varken muavin herkesin gözünün önünde firma gömleğini çıkartıp sivil tişörtünü giydi. Telefonumun şarjı olmadığı için fotoğraf çekemedim. Ama bu şahıslar ve firma hakkında gereken neyse yapılsın. Bir daha asla metro turizmle yolculuk yapmayacağım. Çevremde ne kadar insan varsa da hepsini engelleyeceğim.

Metro Turizm Aynı Bileti 2 Kişiye Satmışlar

Dün akşam mecbur kalıp da metroyu tercih ettim ve İstanbul Düzce 21.00 aracına yerleştim, yanımdaki koltuğu başka bir adama daha satmışlar, pandemi dönemi diye biliyorsunuz ki 2 koltuğu da satın alıyoruz… O kaba muavine kibar bir şekilde biletlerde bir hata var yardım edebilir misiniz diye sorduğumuzda da koltuk numarası orada işte ne soruyorsunuz diye tersleyip gitti kendi aramızda çözdük. Bunlardan daha kötüsü de internette 2 durakta durduğu yazıyorken maşallah her yerde durdu. Kimse mecbur kalmadıkça metroyu tercih etmemeli ki azalarak bitsin gitsin şu firma.

Metro Turizm Otobüs İçerisinde Gerekli Kurallara Uyulmaması

Bugün Metro Turizm den her türlü tedbirlerin alındığı söylenilip ikna edilip Ankara-İstanbul seferini yapmak üzere annemle otobüse bindik. 423415 sefer numaralı otobüste oturduğum koltukta benden önceki yolcuya ait atık maske bulup durumu muavine ve şoföre söyledim. Maskeyi alıp direk uzaklaşmak dışında hiçbir işlem yapmadılar. İşime yetişmek zorunda olduğum için kendi tedbirimi kendim almaya çalışıp yolculuğa devam etmek zorunda kaldık.

Sonrasında, başka bir aracın arızalandığı söylenerek, diğer araçtaki yolcularda var olan otobüse bindirilmek istendi. Sosyal mesafe, az kişi, dezenfekte kuralları hiçbir şey gözetilmedi. Bileti verirlerken çok iyilerdi ama! İtirazlarımız sonucunda bir de azar işittik! Bu konuyu Sağlık Bakanlığına da dahil olmak üzere her yere kanıtlı bir şekilde şikayet edeceğim! Otobüs içerisinde maske takmayan yolcular tüm uyarılarımıza rağmen uyarılmadı ve yaptırım yapılmadı. Ulaşmam gereken işime bu aksaklık yüzünden yetişemediğim mi, yoksa otobüs içerisinde fazladan ve temizlenmemiş şekildeki yolculuktan dolayı yaşayacaklarımın stresi mi? Metro Turizm, insan sağlığını düşünmeyen bir hizmet markasısın!